Tuesday, January 11, 2011

Tassie

Ondertussen zitten we (ik en Alex) in Tasmanië. 'k Heb niet veel tijd om lange verhalen te schrijven, dus ik ga het heel kort houden.

Toen ik terug op de camping in Shepparton was, hebben we 's avonds een feestje/barbecue gehouden. Superplezant! Iedereen die nog bij Terry zat toen ik daar vertrok, zat nu op de camping. Leuk weerzien met iedereen dus!
Het afscheid 's zaterdags daarentegen was wel moeilijk, omdat ik de kans serieus klein is dat ik nog iemand van onze groep ga terugzien, maar je weet natuurlijk nooit...

De tocht met de ferry is rustig verlopen. Rond een uur of half 7 's avonds zijn we aangekomen in Devonport. Nu zitten we ondertussen in Launceston. Op dit moment zit het weer wel wat tegen, bewolkt en regenachtig, maar ik klaag niet. 'k Zit niet in Queensland! De natuur is hier echt overweldigend mooi (voor zoveel ik tot nu toe al gezien heb), echt adembenemend.

Ik heb nog wat foto's van de laatste avond in Shepparton geüpload en hier staan er al een paar van Tasmanië!

1 comment:

Rik said...

Ware in Tasmanie ok al gen overstrominge da ze zeje op nieuws?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...