Tuesday, November 1, 2011

Nieuws

Op deze 1 november heb ik mij nog eens geamuseerd met mijn blog. De bedoeling was om het hier wat sfeervoller aan te kleden. Hopelijk is dat ook gelukt!

Toen ik begon met deze blog was de enige bedoeling eigenlijk om iedereen de mogelijkheid te geven om mij een beetje te kunnen volgen in Australië, door middel van tekst en foto's. Ik heb gemerkt dat ik mij daarmee geweldig geamuseerd heb en dat is ook de reden waarom ik hiermee zal doorgaan! Af en toe mag hier dan ook een berichtje verwacht worden. Waarover die berichten dan wel zullen gaan, weet ik zelf uiteraard absoluut nog niet. Alles is mogelijk!

Toen ik terug was van Australië, ben ik een paar weekjes naar Caroline in Amerika geweest. De foto's hiervan heb ik zojuist online gezet.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...