Tuesday, November 1, 2011

(Nabije) toekomstplannen

Nu ik mijn blog dan toch terug opgepikt heb, zal ik mijn plannen voor de nabije toekomst ook maar uit de doeken doen. Volgende week zaterdag ben ik weer voor een tijdje (een week of vijf) het land uit. Dan vlieg ik naar Caroline in Amerika. 't Is ondertussen al meer dan drie maanden geleden dat ik haar nog eens gezien heb, behalve via skype natuurlijk. Dat wordt dus echt wel hoog tijd! Ik zal daar dan ook een echte Amerikaanse Thanksgiving meevieren. Kijk ik uiteraard ook geweldig naar uit. Nadien vliegen we dan samen naar België om Kerstmis en nieuwjaar in Europa door te brengen. Onder Europa valt deze keer: België, Nederland, Ierland, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk.

Ik ben nu een drietal maanden terug aan het werk en het idee om terug de wijde wereld in te trekken speelt al een hele tijd in mijn hoofd. Volgende week is het dus zover. Het aftellen is weer begonnen!

I love my life!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...