Tuesday, January 17, 2012

Ups and downs

Veel activiteit is hier de voorbije maand niet te bespeuren geweest. Hoog tijd voor nog eens wat nieuws dus.

Caroline is verleden zaterdag terug naar huis vertrokken. De twee maanden die we nu samen hebben doorgebracht zijn echt voorbij gevlogen. Achteraf bekeken leken ze even lang te duren als een vingerknip. We hebben met andere woorden een gewéldige tijd beleefd.
De planning die we op voorhand hadden gemaakt, is toch weer een goede gebleken. Ik moet er wel bij vermelden dat dit ook voor een groot deel te danken is aan de beide families die gezorgd hebben voor een hartelijke ontvangst voor mij in Amerika en voor Caroline hier in België. Via deze weg nog eens een geweldige merci aan iedereen voor de gastvrijheid en de goedkope en zelfs gratis verblijfplaatsen in Amerika en Europa!

Degenen die willen weten waar we nu eigenlijk overal zijn geweest en waar we ons mee beziggehouden hebben, kunnen zich hiervan een beeld vormen op de fotopagina. Daar zijn (bijna) alle foto's te vinden die we tijdens onze citytrips gemaakt hebben. Ik had me voorgenomen om een verslagje te schrijven over alle citytrips, maar ik heb mezelf nog niet zover gekregen er aan te beginnen. Misschien zal dit binnen enkele dagen wel zo zijn. Houd dus vooral de site in de gaten!

Het gevoel dat nu achterblijft is niet het meest aangename. Ik druk me hier eigenlijk veel te voorzichtig uit,  't is namelijk een beetje vergelijkbaar met hoe ik me voelde tijdens mijn laatste weken in Australië.

Het is nu de bedoeling om mijn leven terug een beetje op orde te krijgen en me terug aan te passen aan het 'normale' leven. Het woord normaal staat hier uitdrukkelijk tussen twee haakjes, omdat er in mijn ogen serieus kan gediscussieerd worden over wat als normaal moet beschouwd worden. Dat hangt voor een groot deel af van de prioriteiten die mensen stellen in hun leven. En die kunnen nogal eens verschillen. Voor mij is het dus perfect normaal om te doen wat ik op dit punt in mijn leven doe, juist omdat ik dat wil doen. 
Ik ben me wel ten volle bewust van het feit dat ik ongelofelijk veel geluk heb dat ik het leven kan leiden dat ik wil leiden.

Voorlopig is 't dus even terug op zoek naar werk, een tijdje werken, sparen en terug het vliegtuig op. Juist zoals ik dat nu al een jaar of twee doe... 
Er staat voorlopig echter wel nog niets concreets te gebeuren, maar er zijn wel enkele (kleinere en grote) plannen... Ik breng iedereen op de hoogte van zodra er ergens verandering in komt.

Ik heb gemerkt dat het aantal sitebezoeken nog steeds geleidelijk blijft stijgen, wat me uiteraard veel plezier doet!
Als laatste wilde ik er daarom nog even op wijzen dat ik enkele kleine aanpassingen heb gedaan aan de lay-out van mijn pagina's, als poging om het allemaal nog wat meer overzichtelijk te maken. Suggesties, ideeën, opmerkingen, commentaar, kritiek en alle andere synoniemen hiervan zijn altijd welkom.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...