Sunday, March 6, 2011

Vakantie en festivals

Tijd voor een korte update vanuit Perth!

De voorbije dagen heb ik doorgebracht in Margaret River, bekend om zijn wijn van wereldklasse. Ik ben wat vroeger naar daar gegaan met de bedoeling om een paar dagen te werken voor ik naar Perth ging. Aan werk geraken was echter moeilijker dan verwacht. Margaret River stikt namelijk van de backpackers, allemaal op zoek naar jobs. Nu, dat liet ik uiteraard niet aan mijn hart komen.
't Is daar dan ook gewoon geweldig om een paar dagen vakantie door te brengen: namiddagen op het strand en in de oceaan en 's avonds goon en de pub. Dit was ook de eerste keer sinds ik hier in Australië ben dat ik echt een vakantiegevoel heb. Zalig!

'k Heb hier ook een nieuwe hobby ontdekt: speervissen. Geweldig plezant + het levert 's avonds een gratis en superlekkere maaltijd op.
Te ver in zee gaan doe ik hier wel niet, ik zit namelijk altijd met haaien in mijn achterhoofd. Dat is ook één van de weinige dingen waar ik hier echt schrik van heb. 't Zit er hier dan ook vol van (bull sharks, great whites,... zelfs tiger sharks), niet om mee te lachen.

Nu zit ik dus in Perth voor het Soundwavefestival morgen. Nadien blijf ik nog twee dagen hier de toerist uithangen en tegen woensdagavond ben ik terug in Margaret River. Hopelijk vind ik dan wel snel werk!

De fotoliefhebbers moeten hier zijn.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...