Monday, March 28, 2011

Bunbury

Voor diegenen die zich afvragen waar ik de laatste tijd in godsnaam heb gezeten: 'k zit ondertussen al twee weken in Bunbury. Hier ben ik op zoek naar werk, maar dat is (weeral) moeilijker dan verwacht. 'k Heb wel al vier dagen kunnen werken op de Bunbury Cup, één van de belangrijkste paardenraces van Western Australia. Superplezant werk, met gratis drank en eten. 
Nu is het gewoon wachten op meer 'casual' werk. In de tussentijd houd ik mezelf bezig met voetbal, volleybal en golfen (jaja, golfen!) op het strand en zalig nietsdoen.

Het weer is ook nog altijd super. De laatste vier weken heb ik nog geen enkele dag regen gehad, echt altijd een blauwe lucht en tussen de 30 en 35 graden! In Perth heeft het bijvoorbeeld al 56 dagen niet meer geregend...

Voor de rest heb ik niet echt veel meer te melden. Vanaf het moment dat dat wel het geval is, horen jullie het wel!

Nog wat extra foto's: hier.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...