Sunday, February 13, 2011

Ready to go!

Hello!

Ondertussen is mijn auto volledig klaar om de outback in te trekken. De kosten vielen uiteindelijk nog geweldig mee.

Morgen ben ik weg uit Adelaide, naar de Flinders Ranges en nadien de Nullarbor Plain over, richting Perth.

Mijn terugvlucht is ondertussen ook bevestigd. Op 2 augustus rond 16.15u zet ik terug voet op Belgische bodem. Nog een klein half jaar dus, maar die tijd zal ik zeker nodig hebben om mijn rondje af te werken!

Hier staan ook nog wat extra foto's van Adelaide.

PS: Hier in South Australia is het 9,5 uur later dan in België, een half uurtje vroeger dan Sydney en Melbourne dus. Vanaf het moment dat ik in Western Australia zit, is dit nog maar 8 uur extra. Gelieve hiermee rekening te houden bij telefoontjes of sms'kes. Voor degenen die het ondertussen nog niet zouden hebben, mijn Australisch telefoonnummer is: +61451615072.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...