Saturday, October 16, 2010

Laatste week in België!

Ondertussen is het al een maand geleden sinds mijn eerste bericht hier. Hoogtijd dus voor een kleine update!

Het afscheid nemen van iedereen is al volop bezig. Twee weken geleden hebben we bij ons thuis een gezellig feestje georganiseerd voor de familie, gisteren afscheid genomen van de collega's op 't werk en deze avond staat er een etentje in de chirolokalen met achteraf nog een vat in 't Kafeeke gepland.
Alle voorbereidingen zijn ondertussen ook al getroffen, alle papierwerk is in orde en het budget is zo goed als rond. Het enige waar ik me de komende week nog mee moet bezighouden is alle noodzakelijke spullen bijeen zoeken en op één of andere manier in mijn rugzak proberen te krijgen.

Ik heb ook besloten om in Australië niet te gaan werken voor geld (alleen in uiterste noodzaak), maar om te gaan WWOOFen. WWOOF staat voor Willing Workers On Organic Farms. Dit houdt in dat er dus niet betaald wordt om te werken, maar dat je er kost en inwoning voor in de plaats krijgt. Vrijwilligerswerk met andere woorden en dé manier om het echte leven in Australië te leren kennen. Voor de geïnteresseerden, meer informatie staat op http://www.wwoof.com.au/.

Als iemand het in zijn hoofd zou halen om mij post te willen sturen gedurende mijn verblijf in Australië, dan kan dit op volgend adres:

Bram Reusen TCP 17622
C/o – Travellers Contact Point
7th Floor, Dymocks Building
428 George Street
Sydney, NSW 2000
AUSTRALIA

Voila, dit was normaal gezien mijn laatste bericht vanuit België. Het volgende bericht zal komen uit Singapore of Sydney!

No worries!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...