Tuesday, June 21, 2011

Laatste dagen in Perth

Onze dagen in Perth zitten er bijna op. Caroline vliegt deze vrijdag naar Sydney om daar een week te blijven vooraleer ze terugvliegt naar Amerika. Ik vertrek dan terug richting noorden (Broome) voor een drietal weken. Onderweg passeer ik Coral Bay en Exmouth, waar ik een paar dagen zal blijven om te snorkelen in het Ningaloo Reef (het andere grote en meer toegankelijke rif van Australie) en eventueel te zwemmen met walvishaaien. Karijini National Park staat ook zeker en vast op het programma. 't Is nu ook de ideale tijd om de nationale parken in WA te verkennen, omdat het wild flower season nu ongeveer begint.
Na Broome keer ik terug naar Perth om daar mijn auto te verkopen. Nadien het vliegtuig op naar Sydney en terug naar België!

'k Heb er nu bijna drie geweldige maanden opzitten met Caroline en het afscheid wordt dus absoluut niet gemakkelijk, maar we zien elkaar zeker nog terug, in Amerika en in België.

Vorig weekend zijn we naar Fremantle geweest. Fremantle is super, totaal verschillend van Perth en het staat in mijn top 3 van favoriete steden in Australie. De foto's hiervan staan in het tweede album van Perth.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...